Τροφές που «χαρίζουν» ύπνο ελαφρύ…

Τα μυστικά των Chef

Υπάρχουν τροφές που μπορούμε να καταναλώσουμε μέχρι 1 ώρα πριν ξαπλώσουμε και μας χαρίζουν ένα ύπνο ευχάριστο και κυρίως ξεκούραστο. Είναι πολύ βασικό για την ευζωία τους να μάθουμε και στα παιδιά μας, αυτές τις καλές συνήθειες.

Γάλα

Ένα ποτήρι γάλα ελαφρύ, χάρη στο μαγνήσιο που περιέχει συμβάλλει στη χαλάρωση των μυών και αν προσθέσουμε και ένα κουτάλι μέλι ο ύπνος μας θα είναι ήρεμος.

Σοκολάτα

Λίγη μαύρη σοκολάτα που είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά απελευθερώνει ενδορφίνες, την ορμόνη της ευεξίας, οπότε ο ύπνος είναι ήρεμος.

Δημητριακά

Ένα μπολ με δημητριακά ολικής άλεσης, πλούσια σε άμυλο που προάγουν την παραγωγή σεροτονίνης, μέλι, ένα μήλο ή σταφύλι ή πεπόνι ή φράουλα και λίγα αμύγδαλα ή καρύδια είναι το καλύτερο κοκτέιλ για έναν αναζωογονητικό ύπνο.

Τα αμύγδαλα

Λίγα αμύγδαλα λόγω του μαγνησίου που περιέχουν βοηθούν στη μείωση του άγχους  και χαρίζουν ήρεμο ύπνο.

Τσάι βοτάνων

Τα φυτικά τσάγια έχουν ηρεμιστικό αποτέλεσμα και προετοιμάζονται για ύπνο εάν τα φυτά είναι καλά επιλεγμένα.

Ένα φλιτζάνι βοτανιών 30 λεπτά πριν τον ύπνο είναι ότι καλύτερο. Επιλέγουμε ανάμεσα στο χαμομήλι, τη βαλεριάνα, τνη μαλοτήρα, τον σιδερίτης, το τίλιο, το δίκταμο που είναι βότανα που βοηθούν με τις χαλαρωτικές τους ιδιότητες.

Το ψωμί

Το ψωμί ολικής, όπως και όλα τα ζυμαρικά είναι πλούσιο σε τρυπτοφάνη και εμπλέκεται στην απελευθέρωση ενδορφινών, που χαρίζουν ξεκούραστο ύπνο.

Το βράδυ πρέπει να τρώμε πολύ ελαφριά και κυρίως αυτά που αναφέραμε. Αν όμως είστε υποχρεωμένοι λόγω της κοινωνικής ζωής, να βγείτε για φαγητό το βράδυ τότε θα πρέπει να επιλέξετε πιάτα με ψάρια ή πιάτα με μανιτάρια που λόγω του καλίου ρυθμίζουν τις συστολές των μυών. Έχει παρατηρηθεί ότι η ανεπάρκεια καλίου ευθύνεται για τις κράμπες, τις αυπνίες.. που κάποιες φορές είναι βασανιστικές.

Προηγούμενο άρθροΚυδώνια
Επόμενο άρθροΖυμωτό ψωμί της Μαρίνας

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !