Έξυπνες τροφές, το μυστικό της ομορφιάς και της διατήρησης της σιλουέτας μας …

Τα μυστικά των Chef

Ο ερχομός του καλοκαιριού σηματοδοτεί την περίοδο που υιοθετούμε συνήθως καλές συνήθειες για να είμαστε σε φόρμα… Ωμά λαχανικά, ψάρι, κοτόπουλο και φρέσκα φρούτα. Η χαρά μας για τα εμφανή αποτελέσματα μεγάλη. Πως όμως θα συνεχίσουμε και το φθινόπωρο με την ίδια ορμή και ποιες τελικά είναι οι έξυπνες τροφές που ποντάρουμε για να είμαστε όμορφες, δροσερές και να διατηρήσουμε τη σιλουέτα μας;

Tα ψάρια

Είναι τροφή πλούσια σε μέταλλα, βιταμίνες, πρωτεΐνες και Ω 3 λιπαρά. Τα ψάρια αποτελούν τη βάση μιας ισορροπημένης διατροφής και ανήκουν στις τροφές φιλοσοφίας Good Mood Food, που ανεβάζουν τη διάθεση και διώχνουν το stress. Η βιταμίνη Α διατηρεί την ποιότητα της όρασης και συμβάλει στην ομορφιά και την λάμψη μας. Μάλιστα, χάρη στην αντιφλεγμονώδη δράση τους, τα Ω 3 συμβάλουν στην καλή καρδιαγγειακή λειτουργία καθώς επίσης και τη λειτουργία του νευρικού συστήματος.  Να υπενθυμίσουμε ότι τα Ω 3 λιπαρά οξέα βρίσκονται κυρίως σε λιπαρά ψάρια όπως σαρδέλες, σολομό, πέστροφα, σκουμπρί και ρέγγα.

Το κοτόπουλο  

Αντικαθιστούμε το κόκκινο κρέας με κοτόπουλο και κάνουμε μόνον μερικές εξαιρέσεις το μήνα. Το κοτόπουλο είναι εύκολο στην παρασκευή, είναι νόστιμο και χάρη στην υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη, μας χαρίζει σύντομα την αίσθηση υψηλού κορεσμού, ενώ συμβάλουν στη διατήρηση της μυϊκής μάζας και την επανασύσταση των ιστών. Το κοτόπουλο και η γαλοπούλα είναι χαμηλά σε θερμίδες και έτσι βοηθούν στη διατήρηση της γραμμής μας. Ένα φιλέτο γαλοπούλας 200 γρ. παρέχει 228 kcal και ένα φιλέτο κοτόπουλου 200 γρ. δίνει 250 kcal.

Τα πουλερικά είναι πλούσια σε βιταμίνες της ομάδας Β που συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία και τη θωράκιση του οργανισμού.

Η πιπεριά

Ένα λαχανικό superfood πλούσιο σε βιταμίνη C, αφού τα 100 γρ. περιέχουν 150 mg βιταμίνης και αντιοξειδωτικά, έτσι θωρακίζει τον οργανισμό και συμβάλει στην εύρυθμη λειτουργία του. Οι κόκκινες πιπεριές είναι πλούσιες σε βιταμίνη C και βήτα-καροτίνη, οι κίτρινες έχουν πιο ήπια και γλυκιά γεύση ενώ οι πράσινες ξεχωρίζουν για τα ποσοστά βιταμίνης Κ, που περιέχουν.

Τις πιπεριές μπορούμε να τις καταναλώνουμε χωρίς μέτρο, αφού τα 100 γρ. δίνουν μόνον 29 kcal. Η υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες μας χορταίνουν οπότε τις επιλέγουμε για καθημερινή χρήση.

Το αγγούρι

Είναι ένα από τα λαχανικά με τις λιγότερες θερμίδες αφού αποτελείται από 96% νερό, έτσι μπορεί να καταναλωθεί χωρίς μέτρο και χωρίς ενοχές. Τα 200 γρ. δίνουν μόνον 26 kcal. Το αγγούρι είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες και έτσι δημιουργεί το αίσθημα κορεσμού. Αποτελεί πλούσια πηγή αντιοξειδωτικών, και είναι δυνατός μαχητής των ελευθέρων ριζών, που ευθύνονται για τη γήρανση του δέρματος και όχι μόνον. Το φάσμα των βιταμινών που περιέχονται στο αγγούρι είναι ευρύ από βιταμίνες C, Ε όπως και αυτές του συμπλέγματος Β.

Μόνον για να μην δημιουργήσει πρόβλημα στο πεπτικό θα πρέπει να το μασάμε καλά.

 Το μήλο

Από τις απαραίτητες τροφές για τον οργανισμό μας αφού πλημμυρίζουν βιταμίνες και  ιχνοστοιχεία. Ένα ακόμα πλεονέκτημα των μήλων είναι πλούσια σε πηκτίνες που δρουν σαν κατασταλτικό της όρεξης. Μόλις αυτές οι ίνες βρεθούν στο στομάχι αυξάνουν σε όγκο και δημιουργούν άμεσα αίσθημα κορεσμού.

Αν μάλιστα κόψετε το μήλο σε φέτες και το πασπαλίσετε με κανέλα Κεϋλάνης, τότε η ωφελιμότητα πολλαπλασιάζεται.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !