Μπορεί ένα άρωμα να μας ανεβάσει;

Tips

Σίσσυ Νίκα Δημοσιογράφος

Όλες οι γυναίκες πάντα ψάχνουμε ένα άρωμα που θα μας χαρακτηρίζει… κρυφό όνειρο είναι να περνάμε από κάπου και να αφήνουμε στον αέρα το δική μας υπογραφή… το δικό μας άρωμα.

Υπάρχουν αρώματα, που είναι δυνατά, μπορεί να είναι και πανάκριβα και πολλές φορές δεν μας ευνοούν, γιατί απλά ενοχλούν… Μου συνέβη πρόσφατα όταν κατά τη διάρκεια συνεδρίου αναγκάστηκα να καθίσω δίπλα σε μια λαμπρή προσωπικότητα και το άρωμά της ενοχλούσε τόσο πολύ, που οι περισσότεροι προσπαθήσαμε να την αποφύγουμε… κρίμα.

Το άρωμα μας χαρακτηρίζει γιατί πρόθεσή μας δεν είναι να μοσχομυρίζουμε μόνον, αλλά να φοράμε ένα άρωμα που τονίζει την αυτοπεποίθησή μας και ανεβάζει τη διάθεσή μας.

Προσωπικά επιλέγω ελαφρά αρώματα με τόνους εσπεριδοειδών γνωστά για τα ελιξίρια τους, όπως και φρούτων.

Η συσκευασία, η εταιρία που το παράγει αλλά και το όνομα του αρώματος είναι πολύ σημαντικοί παράγοντες για την επιλογή του αρώματος και την υποσυνείδητη αντίληψη.

Ενθουσιάστηκα όταν δοκίμασα το αγαπημένο μου πλέον άρωμα, Voyage του Hermes. Το πρώτο σημάδι που με ώθησε να το δοκιμάσω ήταν το όνομά του «Ταξίδι» γιατί λατρεύω τα ταξίδια, και συνεχίζω να το επιλέγω γιατί από την πρώτη στιγμή το βρήκα οικείο και πραγματικά ταξιδιάρικο…

Νομίζω κάπως έτσι διαλέγουν οι περισσότερες γυναίκες το άρωμά τους.

Βέβαια η ταύτιση μετρά και με το concept της διαφήμισης, καθώς επίσης και τη χρονική στιγμή της διάθεσής μας, αλλά και η εποχή.

Αν η βιομηχανία ομορφιάς και οι στρατηγικές μάρκετινγκ βασίζονταν πάντα στο αφήγημα πίσω από κάθε άρωμα προκειμένου να το προωθήσουν, ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στα συναισθήματα, που μπορεί να δημιουργήσει και να χαρίσει. Η επιστήμη σήμερα προχωρά παραπέρα.

Σήμερα οι εταιρίες καλλυντικών προσπαθούν να συνδυάσουν τα ελιξίρια των αρωμάτων με κάποιες καταπραϋντικές ιδιότητες, που θα μπορούσαν να προσφέρουν πινελιές ηρεμίας σε εμάς και τους γύρω μας.

Αυτό άλλωστε είναι το ζητούμενο για όλους στην μετά – covid εποχή η ηρεμία, και η συγκέντρωση στον εαυτό μας και τους αγαπημένους μας.

Ινστιτούτα που εξειδικεύονται στην ευεξία, κυκλοφορούν αρώματα με ιδιαίτερα καταπραϋντικές ιδιότητες, που έχουν επικυρωθεί επιστημονικά. Πρόσφατα έκανε την εμφάνισή της στο σύμπαν της ευζωίας και ευεξίας ο όρος «emo beauty», της κοσμετολόγου Alexia Inge, που σημαίνει τον συνδυασμό της δύναμης των συναισθημάτων με τα εξαιρετικά προϊόντα ομορφιάς.

Υπάρχουν πρόσφατες μελέτες του προγράμματος Science of Wellness μεγάλων αμερικανικών εταιριών παραγωγής προϊόντων ομορφιάς, που καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι:

Ένα άρωμα μπορεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση κατά 67% και τη χαρά της ζωής κατά 25%

Οι καταπραϋντικές ιδιότητες που έχουν ορισμένες μυρωδιές και αρώματα είναι αποδεκτές από την επιστημονική κοινότητα.

Άλλωστε έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι η όσφρηση, διαθέτει μεγάλη δύναμη, γιατί είναι η μόνη από τις πέντε αισθήσεις που δρα σε τρεις πιο σημαντικές περιοχές του εγκεφάλου, μεταξύ αυτών και του μεταιχμιακού συστήματος, που παίζει σημαντικό ρόλο στη μνήμη και τα συναισθήματα.

Πράγματι, σύμφωνα με διάφορες επιστημονικές παρατηρήσεις, το 75% των συναισθημάτων μας ευνοούνται από τις μυρωδιές και το 40% από εμάς, γιατί νιώθουμε καλύτερη διάθεση αφού μυρίσουμε μια ευχάριστη μυρωδιά.

Οι ιδιαιτερότητες της ψυχοσύνθεσης και της προσωπικότητας του καθενός μας μαρτυρά και τα αρώματα που επιλέγουμε. Πάντως είναι διαχρονικά αποδεκτό ότι το άρωμα γιασεμιού, του  τριαντάφυλλου και των εσπεριδοειδών είναι εκείνα που προσφέρουν χαρά και χαρίζουν χαμόγελα.

Το Dna μετρά και στα αρώματα … καθόλου τυχαίο που στις αραβικές χώρες τα αρώματα είναι βαριά και κυρίως αρέσουν το σανταλόξυλο και εκείνα που προσομοιάζουν με τα λιβάνια, ενώ στην Δύση δεν είναι αποδεκτά.

Προηγούμενο άρθροΓιουβέτσι θαλασσινών
Επόμενο άρθροΜύδια κρασάτα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !