Ποια τρόφιμα πρέπει να έχουμε στο ψυγείο μας … για ένα «αθώο» τσιμπολόγημα;

Τα μυστικά των Chef

Το τσιμπολόγημα είναι μια συνήθεια που μας φορτώνει θερμίδες. Τις περισσότερες φορές δεν είναι μπορούμε να αντισταθούμε … συνήθως επανερχόμαστε. Καλό θα είναι να έχουμε πάντα στο ψυγείο κάποιες τροφές που ξεγελούν την πείνα και έχουν μικρή επίπτωση στη σιλουέτα μας.

Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Ευχάριστο στη γεύση και χορταστικό. Μπορούμε να το συνδυάσουμε με φρέσκα φρούτα και έτσι πολλαπλασιάζουμε τα οφέλη για τον οργανισμό μας.

Κρεμώδη λευκά τυριά

Η ελληνική παλέτα τυριών είναι πολύ πλούσια σε νόστιμα τυριά με χαμηλά λιπαρά όπως το τσαλαφούτι Ευρυτανίας, το κατίκι Δομοκού ΠΟΠ, τα κατσικίσια τυριά. Πρόκειται για φρέσκα τυράκια που χαρίζουν θρεπτικά οφέλη στον οργανισμό μας.

Υπάρχουν και άλλα τυριά με την ένδειξη «χαμηλά λιπαρά» που μπορούν να αποτελούν μέρος μιας ισορροπημένης διατροφής για τον έλεγχο του βάρους μας.

Φρούτα

Φρούτα εποχής πρέπει να πλημμυρίζουν το ψυγείο μας.

Τα μήλα είναι στα καλύτερά τους αλλά και τα ακτινίδια, τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα μανταρίνια σε λίγες ημέρες… Γεύσεις απίθανες, άρωμα και χρώμα που φτιάχνουν τη διάθεση και χαρίζουν στον οργανισμό μας βιταμίνες, αντιοξειδωτικά και ενδυναμώνουν το ανοσοποιητικό μας. Είναι πολύ καλύτερο και χορταστικό να απολαύσουμε από το να φάμε ένα μικρό μπισκότο που έχει τις ίδιες ακριβώς θερμίδες…

Τα λαχανικά

Τα λαχανικά είναι απαραίτητα για την υγεία μας και πρέπει να πρωταγωνιστούν στο ψυγείο μας.

Τα καρότα και το αγγούρι είναι λιχουδιά εύκολα προσβάσιμη, νόστιμη και δυναμωτική… και μπορούμε να τα απολαμβάνουμε χωρίς ενοχές όποτε θέλουμε. Οι κόκκινες πιπεριές επίσης που πλημμυρίζουν βιταμίνη C, τις κόβουμε κάθετα σε λωρίδες ή φετούλες. Ότι καλύτερο… τα ραπανάκια, τα μαρούλια, το λάχανο αλλά και τα παντζάρια που τριμμένα δίνουν μια ξεχωριστή πινελιά στη σαλάτα μας.

Αλλαντικά

Μια λιχουδιά εύκολη που συνήθως ανήκει στα «απαγορευμένα» για τη γραμμή μας. Δεν είναι πάντα έτσι … αρκεί να διαλέξουμε τα λιγότερο ένοχα… αλλαντικά. Δεν εννοούμε βέβαια το σαλάμι αέρος που δίνει 426 Kcal / 100 γρ ή το μπέικον.

Επιλέγουμε ανάμεσα σε γαλοπούλα καπνιστή φιλέτο που δίνει 110 Kcal / 100 γρ. ή  ζαμπόν μπούτι με 112 kcal / 100 γρ. ή φιλέτο γαλοπούλας βραστό με 105 Kcal / 100 γρ

Μπορείτε να τα συνοδεύσετε με μια φετούλα ψωμί ολικής άλεσης ή μαύρο ή με μια πράσινη σαλάτα και έτσι έχετε ένα ελαφρύ δείπνο ή ένα snack … που κόβει την πείνα οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας.

Τουρσιά

Τα αγγουράκια τουρσί, οι πιπερίτσες, τα διάφορα λαχανικά και η κάπαρη δίνουν μια γευστική πινελιά στη σαλάτα, στο τυράκι, στο σαντουιτσάκι μας χωρίς να μας φορτώνουν θερμίδες. Μπορούν να είναι οι πολύτιμες μπουκίτσες ανάμεσα στα γεύματα αφού δεν προσθέτουν λίπος.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !