Συμβουλές για να είμαστε πιο ανάλαφρες στην παραλία

Τα μυστικά των Chef

Το καλοκαιράκι ήρθε και μαζί η ώρα να δώσουμε λίγο παραπάνω προσοχή στο σώμα μας και τη διατροφή μας. Ας ξεκινήσουμε λοιπόν τώρα για να χαρούμε τη θάλασσα και τις βόλτες στην παραλία με αέρινο ντύσιμο…

Πίνουμε όσο νερό πρέπει;

Στην καθημερινή μας ζωή, το νερό είναι απαραίτητο, μάλιστα η συνιστώμενη δόση είναι από 1 έως 1 ½  λίτρα την ημέρα. Υιοθετείστε αυτή την δροσερή και ευχάριστη συνήθεια γιατί έτσι αποτοξινώνετε τον οργανισμό σας και η ενυδάτωση σας κάνει πιο όμορφες.

Πάρτε μαζί σας το δικό σας μπουκάλι νερό για να μπορείτε να υπολογίζετε πόσο νερό πίνετε την ημέρα. Εννοείται ότι μπορείτε να πίνετε νερό με εκχυλίσματα φρούτων και λαχανικών, τσάι βοτανιών, μέντα, κρόκο Κοζάνης κ.α.

Η οργάνωση βοηθά

Για να επιτύχετε τον στόχο που έχετε θέσει για τον εαυτό σας, είναι καλύτερο να τρώτε λιγότερη ποσότητα από το καθημερινό σας φαγητό, που θα σερβίρετε σε μικρότερο πιάτο. Μπορείτε να αφιερώνετε μια ημέρα αποκλειστικά τρώγοντας λαχανικά ωμά ή φρούτα.

Είναι ευκολότερο να σχεδιάζετε τα γεύματά σας ανά 3 ημέρες ώστε να οργανωθείτε καλύτερα. Σκεφθείτε υγιεινά πιάτα με μπόλικα λαχανικά, κοτόπουλο ή ψάρι.

Σήκω από τον καναπέ και γυμνάσου …

Καιρός να αφήσουμε τον καναπέ … και να βγούμε στη φύση.

Ο αθλητισμός θα είναι ο καλύτερος σύμμαχός σας για να χάσετε βάρος. Εάν κάνετε κάποια sports τώρα είναι η κατάλληλη εποχή να αφιερωθείτε περισσότερο. Αν δεν είστε αθλητικός τύπος το περπάτημα με γρήγορο ρυθμό, το κολύμπι, το βόλεϋ με τα παιδιά μας είναι ότι καλύτερο. Αν αυτό δεν σας αρέσει παρακολουθείστε προγράμματα γυμναστικής από το διαδίκτυο.

Στην αγορά θα βρείτε μετρητές θερμίδων που καταναλώνονται ανάλογα με το σπορ που ακολουθείτε. Αξίζει

Το άγχος δεν βοηθά

Το άγχος μόνο αρνητικό είναι για την υγεία μας. Αυξάνει τον κίνδυνο υπέρτασης, μπορεί να σας στερήσει τον ύπνο και ακόμη μπορεί να προκαλέσει δερματικά προβλήματα.

Στην περίπτωση που θέλουμε να χάσουμε βάρος το άγχος είναι εχθρός γιατί μας ωθεί σε παράλογες διατροφικές συμπεριφορές. Δημιουργεί την έκκριση ορμόνης που μας παροτρύνει στο «τσιμπολόγημα».

Για να αποβάλουμε το άγχος η γιόγκα προσφέρει θεραπεία χαλάρωσης, η μουσική βοηθά όπως και η κηπουρική ή ακόμα μια απόδραση στη φύση για να είστε zen.

Αργή αλλά σταθερή η πορεία μας

Εννοείτε ότι για να χάσετε τα επιπλέον κιλά σας μόνιμα, είναι πιο σημαντικό να καταβάλλετε προσπάθειες για αρκετό χρονικό διάστημα αντί να προσπαθείτε να στερηθείτε πολλά για ένα σύντομο χρονικό διάστημα. Αυτή είναι η μόνη αποτελεσματική συνταγή να χάσετε βάρος χωρίς να επιστρέψει και κάποιες φορές με επιπλέον κιλά.

Επιλέγουμε λοιπόν μια ισορροπημένη διατροφή που δεν μας στερεί θρεπτικά στοιχεία απαραίτητα για τον οργανισμό μας. Και μην ξεχνάτε επιλέγουμε τροφές με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και μην απογοητεύεστε αν το αποτέλεσμα αργεί λίγο να φανεί…

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !