Πως θα  αποβάλουμε το stress με φυσικούς τρόπους;

Τα μυστικά των Chef

Πολλοί άνθρωποι της Αμερικής και της Ευρώπης σε καθημερινή βάση υποφέρουν από άγχος σε ποσοστό από 25% και τείνει αυξανόμενο συνεχώς, λόγω συνθηκών και της πανδημίας. Άλλες φορές έχουμε λιγότερο άλλες περισσότερο. Πριν καταφύγουμε σε θεραπείες με φάρμακα, εμείς θα σας παρουσιάσουμε φυσικές και αποτελεσματικές λύσεις για να αποβάλουμε το άγχος. Ας ξεκινήσουμε μια νέα ζωή με λιγότερο άγχος για να περνάμε πιο όμορφα.

Ποιοι είναι οι τρόποι που θα μας βοηθήσουν;

O αθλητισμός

Ο αθλητισμός είναι μια φυσική δραστηριότητα κατά του stress. Όταν γυμναζόμαστε το σώμα μας απελευθερώνει τις «ορμόνες ευεξίας» που έχουν καταπρϋντική δράση. Επιλέγουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας και μετά από συμβουλή του ιατρού μας. Τζόκινγ ή γρήγορο βάδισμα που απελευθερώνουν την υπερβολική ενέργεια ή κολύμπι που χαλαρώνει. Η επιλογή δική σας ανάμεσα στα αθλήματα που αγαπάτε.

Γιόγκα

Η γιόγκα είναι φιλοσοφία της ζωής, που ωφελεί και εξισορροπεί σώμα και ψυχή. Περιλαμβάνει ασκήσεις χαλάρωσης ή αναπνοής που επιτυγχάνουν σταδιακά μια κατάσταση διαλογισμού και πληρότητας. Μπορεί να γίνει στο σπίτι ή στη φύση. Μπορούμε να διαλογιστούμε μόνοι ή με παρέα.

Forest bathing

Περίπατοι με καθαρή σκέψη στη φύση στο δάσος ή δίπλα στη θάλασσα, αφουγκραζόμαστε τους ήχους και μας πλημμυρίζει η ενέργειά τους. Στις ΗΠΑ celebrities ονοματίζουν Forest bathing, αυτούς τους περιπάτους που μας «καθαρίζουν» από την όποια αρνητική ενέργεια και μας δημιουργούν ευεξία.

Ο ύπνος

Ένας ήρεμος και ξεκούραστος ύπνος 8 ωρών είναι το κλειδί για την αποφυγή του άγχους. Το σώμα έχει ανάγκη να αναγεννηθεί φυσικά και ψυλογικά. Η έλλειψη ύπνου προκαλεί προβλήματα συμπεριφοράς και χρόνιο άγχος.

Διατροφή

Μια ισορροπημένη διατροφή παρέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται το σώμα. Ορισμένα τρόφιμα διώχνουν το άγχους και ανεβάζουν την διάθεση. Είναι οι τροφές φιλοσοφίας Good Mood Food. Πρόκειται για τρόφιμα που είναι πλούσια σε τρυπτοφάνη όπως φιστίκια, όσπρια, αμύγδαλα, αποξηραμένα φρούτα, σαρδέλες κλπ.

Αναπνοή

Μια σωστή αναπνοή σας επιτρέπει να είστε γαλήνιοι. Η κοιλιακή αναπνοή, η αναπνοή μέσω του στομάχου σας, έχει αποδειχθεί ότι λειτουργεί: εισπνεύστε για 3 δευτερόλεπτα, κρατήστε αέρα στους πνεύμονες σας για 12 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, εκπνεύστε από το στόμα σας για 6 δευτερόλεπτα όσο το δυνατόν πιο βαθιά.

Αρωματοθεραπεία

Ορισμένα αιθέρια έλαια έχουν κατασταλτικές και καταπραϋντικές ιδιότητες. Αυτή είναι η περίπτωση του αιθέριου ελαίου λεβάντας και χαμομηλιού που συνιστάται σε περίπτωση έντονου άγχους ή του αιθέριου ελαίου μαντζουράνας. Σε καταστάσεις άγχους που σχετίζονται με τη θλίψη, το σανταλόξυλο και το κυπαρίσσι υποδεικνύονται ιδιαίτερα.

Χαμομήλι

Αρκετές μελέτες έχουν επισημάνει τις ιδιότητες κατά του στρες του χαμομηλιού. Καταναλώνεται γενικά με τη μορφή έγχυσης, προσθέτοντας λίγο μέλι επειδή έχει πολλή πίκρα. Το αιθέριο έλαιο του χαμομηλιού ενδείκνυται επίσης σε περίπτωση χρόνιου άγχους, είναι δυνατόν να το εφαρμόσετε απευθείας στο δέρμα στο επίπεδο του πλέγματος, αραιώνοντάς το σε φυτικό έλαιο.

Λεβάντα

Η λεβάντα είναι ένα φυτό γνωστό για τις ηρεμιστικές του ιδιότητες. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε έγχυση, να πιείτε κατά προτίμηση το βράδυ ή με τη μορφή αιθέριου ελαίου για διάχυση στον αέρα του περιβάλλοντος ή σε ξηρή εισπνοή. Μπορεί επίσης να ρίξετε κάποιες σταγόνες στο νερό της μπανιέρας σας για στιγμές χαλάρωσης.

Ανθοιάματα Bach

Τα λουλούδια Bach αντιμετωπίζουν αρνητικές ψυχικές καταστάσεις. Υπάρχουν συνολικά 38: το καθένα έχει διαφορετικό πεδίο δράσης. Πριν οποιαδήποτε χρήση συμβουλευθείτε τους ειδικούς.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !