Πως θα ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας σύστημα;

Τα μυστικά των Chef

Tώρα τον χειμώνα και λόγω συνθηκών της πανδημίας όλοι έχουμε ανάγκη να ενισχύσουμε το ανοσοποιητικό μας. Οι ιώσεις καραδοκούν… η θερμοκρασία πέφτει και οι βροχές ανεβάζουν την υγρασία.

Εμείς μελετήσαμε και σας προτείνουμε κάποιες αρχές που θα σας βοηθήσουν.

Τρώμε έξυπνα

Η ισορροπημένη διατροφή παίζει σημαντικό ρόλο στην υγεία και την ευεξία μας. Επιλέγουμε superfood, φρούτα, λαχανικά, ψάρι και γενικά τροφές με βιταμίνες και αντιοξειδωτικά που καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες που είναι υπεύθυνες, για όλα τα κακά του οργανισμού μας.

Κοιμόμαστε 7- 8 ώρες

Ο πολύς ή ο ελάχιστος ύπνος διαταράσσει τον οργανισμό και δημιουργεί κόπωση. Οι αμερικανοί επιστήμονες του Πανεπιστημίου Columbia των ΗΠΑ ανακοίνωσαν τα αποτελέσματα της μελέτης τους. «Μια μόνο νύχτα αϋπνίας αρκεί για να διαταραχθεί το ανοσοποιητικό μας». Προσοχή λοιπόν, πριν πέσουμε για ύπνο ακούμε μουσική ή διαβάζουμε κάτι ευχάριστο ή βλέπουμε μια εκπομπή, που μας αρέσει και κοιμόμαστε ήρεμα. Το έχουμε ανάγκη.

Αθλούμαστε

Η σωματική δραστηριότητα και η έντασή της δεν είναι ίδια για όλους τους οργανισμούς. Αλλιώς υπάρχει κίνδυνος να προκαλέσει αντίθετα αποτελέσματα. Οι περισσότεροι έχουμε την ανάγκη μιας ήπιας άθλησης. Ένας περίπατος καθημερινός έστω για 30 λεπτά ή κάποια μορφή άθλησης που μας ταιριάζει, οξυγονώνει τα όργανα και τα αγγεία μας και αποβάλλονται εύκολα οι τοξίνες από το σώμα.

Ηρεμούμε

Το συνεχές στρες μπορεί να δημιουργήσει οξείδωση στον  οργανισμό μας. Η κορτιζόλη, η ορμόνη του άγχους εκκρίνεται σε μεγάλες ποσότητες και για να ανταποκριθεί το ανοσοποιητικό μας  εξουθενώνεται. Καθόλου τυχαίο αυτό που έλεγαν οι γιαγιάδες να μην αγχωνόμαστε γιατί θα αρρωστήσουμε… Ο λόγος απλός μειώνεται έτσι η δύναμη του ανοσοποιητικού μας.

Ερωτευόμαστε

happy-young-couple-enjoying-sea

Ο έρωτας και το sex ενισχύουν το ανοσοποιητικό. Κατά τη διάρκειά του ο αριθμός των Τ-λεμφοκυττάρων, των λευκών αιμοσφαιρίων αυξάνονται σημαντικά και είναι αυτά που βοηθούν σημαντικά την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας.

 Γελάμε και περνάμε όμορφα

Το γέλιο, η καλή παρέα, οι αισιόδοξοι άνθρωποι, οι εκδρομές και οι μικρές αποδράσεις βοηθούν στην ενδυνάμωση του οργανισμού μας. Σε ότι αφορά το ανοσοποιητικό έχει αποδειχθεί επιστημονικά ότι οι ανοσοσφαιρίνες G, A, M των Τ- κυττάρων αυξάνονται όταν περνάμε καλά και παραμένουν σε υψηλά επίπεδα αρκετές ώρες.

Καθόλου τυχαίο που αμερικανοί ψυχαναλυτές συνιστούν θεραπεία γέλιου ή αποδράσεις με θετικούς ανθρώπους…

Υιοθετούμε ένα σκυλάκι ή γατάκι

Ανάλογα τι τύπος είμαστε επιλέγουμε το κατοικίδιο. Αν είμαστε σπιτόγατοι τότε ένα γατάκι ότι καλύτερο. Αν «είμαστε του έξω» το σκυλάκι θα είναι η αιτία αναγκαστικά να βγαίνουμε βόλτες, οπότε και εμείς επωφελούμαστε. Επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι οι φιλόζωοι έχουν συνήθως ρυθμισμένη την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη. Είναι πιο ήρεμοι και τα παιδιά ένα δυνατό ανοσοποιητικό σύστημα.

Αν μάλιστα έχουμε πόνους στις αρθρώσεις η γάτα μας με τα γουργουρητά της, θα φροντίσει να τους απαλύνει.

Λαμβάνουμε βιταμίνες C και D

Εννοείται ότι σε κάθε περίπτωση τις λαμβάνουμε, μετά τη συμβουλή του γιατρού μας και αφού γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις. Χρειάζεται προσοχή για η έλλειψη βιταμινών αλλά και η περίσσεια μπορούν να βλάψουν την υγεία μας.

Η βιταμίνη C, με σπουδαία αντιοξειδωτική δράση καταπολεμά τις λοιμώξεις και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Η συνιστώμενη πρόσληψη για ένα υγιές άτομο είναι μεταξύ 60 – 100 mg την ημέρα.

Η βιταμίνη D βοηθά την ενδυνάμωση των οστών και την  βελτιστοποίηση της ανοσολογικής απόκρισης. Η συνιστώμενη πρόσληψη είναι 2000 IU την ημέρα το χειμώνα.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !