Πως να κοιμάστε καλά κατά τη διάρκεια της καραντίνας

Τα μυστικά των Chef

Ο ύπνος και η καραντίνα δεν δένουν αρμονικά. Εκτός από το άγχος που προκαλεί αυτή η κατάσταση, η έλλειψη σωματικής δραστηριότητας και η μικρή έκθεση στο φως της ημέρας διαταράσσουν τον βιολογικό μας ρυθμό. Το πρόγραμμα γίνεται μεγαλύτερο για αυτούς που είναι υποχρεωμένοι να εργάζονται στο σπίτι. Λοιπόν, πώς μπορείτε να κοιμηθείτε καλά κατά τη διάρκεια αυτής της υποχρεωτικής απομόνωσης που κινδυνεύει να παραταθεί;

Οι συμβουλές μας

Επιβάλλετε μια ρεαλιστική ρουτίνα 

Μερικοί άνθρωποι έχουν αϋπνία, άλλοι κοιμούνται βαριά ή ανήσυχα και είναι πάντα τόσο εξαντλημένοι όταν σηκώνονται. Και στις τρεις περιπτώσεις, αυτό οφείλεται στην αναστάτωση του ρυθμού «ύπνου-αφύπνισης». Ωστόσο, για να μειωθεί αυτή η εντύπωση μόνιμης κόπωσης, είναι σημαντικό να διατηρήσετε έναν ρυθμό για να διαχωρίσετε την ημέρα από τη νύχτα.

Πώς μπορεί να γίνει αυτό;

Επιβάλλοντας στον εαυτό σας ημερήσιο πρόγραμμα. Βοηθά πολύ να ξυπνήσετε μια συγκεκριμένη ώρα και να πάτε για ύπνο επίσης σε συγκεκριμένη ώρα. Να κοιμάστε οπωσδήποτε 8 ώρες τη νύκτα επίσης θα πρέπει να έχετε 3 γεύματα την ημέρα και να ξεκουράζεστε λίγο περισσότερο να κατεβάζετε λίγο τους τρελούς ρυθμούς που είχατε επιβάλει στον εαυτό σας. Τώρα έχετε περισσότερες ώρες στη διάθεσή σας γιατί δεν έχετε τις ώρες μετακίνησης, οπότε κάνετε κάτι πιο εποικοδομητικό για εσάς ή τα παιδιά σας.

Είτε εργάζεστε από το σπίτι, είτε εργάζεστε με μερική απασχόληση, είναι σημαντικό να έχετε σημεία αναφοράς για να διατηρήσετε μια ικανοποιητική σχέση με το χρόνο.

Σωματική άσκηση

Η έλλειψη σωματικής άσκησης έχει άμεσο αντίκτυπο στον ύπνο μας. Γνωρίζουμε ότι με τον αθλητισμό εκκρίνουμε ενδορφίνες τις ορμόνες της ευεξίας, που βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου.

Μια ώρα μπορείτε να βγείτε από το σπίτι να περπατήσετε, να τρέξετε, να κάνετε ποδήλατο αλλά και μέσα στο σπίτι μπορείτε να κάνετε γιόγκα ή ακολουθώντας κάποιο πρόγραμμα να κάνετε γυμναστική ή ακόμα και σχοινάκι μαζί με τα παιδιά σας.

Όλοι μπορούμε να βρούμε έναν τρόπο σωματικής άσκησης που μας ταιριάζει.

Αναζητείστε τον ήλιο και το φως

Αν δεν στερούμαστε τον ήλιο και το φυσικό φως τότε αναστέλλεται η παραγωγή της ορμόνης διέγερσης, της κορτιζόλης που θα μας οδηγήσει στην κατάθλιψη.

Για να αποφύγετε την ταλαιπωρία βγείτε στο μπαλκόνι ή στον κήπο ή απλά στο εξωτερικό περιβάλλον για να «λουστείτε» στο φως.

Περιορίστε το χρόνο μπροστά στην οθόνη

Σε αυτούς τους καιρούς απομόνωσης, τείνουμε να περνάμε περισσότερο χρόνο μπροστά στις οθόνες μας, είτε πρόκειται για τη διατήρηση ενός κοινωνικού δεσμού, είτε παρακολουθώντας σειρές στη τηλεόραση για να χαλαρώσουμε. Η παγίδα είναι ότι δημιουργεί μια διέγερση, που δεν ευνοεί τον ύπνο.

Φροντίζουμε λοιπόν να απενεργοποιούμε όλες τις οθόνες και το κινητό μια ώρα πριν πέσουμε για ύπνο και καλύτερα να προτιμάμε να διαβάζουμε ένα βιβλίο στο κρεβάτι ή να παίρνουμε βαθιές αναπνοές για χαλάρωση.

Αρκετές οι πληροφορίες ας σας αφήσουμε να απολαύσετε έναν ήρεμο και ξεκούραστο ύπνο…

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !