Πως θα διώξετε την πρόσκαιρη κούραση;

Τα μυστικά των Chef

Mόλις πριν ένα μήνα είσαστε διακοπές και τώρα που επιστρέψατε νοιώθετε κουρασμένοι… πως θα ανακτήσετε την ενέργειά σας και πως θα συνέλθετε;

Πρέπει να ξεκινήσετε μια διατροφή υγιεινή, με τροφές που χαρίζουν ενέργεια και δύναμη.

Πίνετε τουλάχιστον 2 λίτρα νερό την ημέρα.

Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας μήπως θα πρέπει να πάρετε κάποιες βιταμίνες.

Μάθετε να αναπνέετε σωστά.

Παίρνετε βαθιές αναπνοές, ενώ φουσκώνετε το στήθος σας καθισμένοι βαθιά μέσα στην καρέκλα, ακουμπώντας δυνατά στην πλάτη. Κατόπιν εκπνέετε με το στόμα ανοικτό.

Κάνετε μικρά και γρήγορα χτυπήματα με τις άκρες των δακτύλων σας σε όλο το κεφάλι μέχρι τον αυχένα και τους ώμους για 5 λεπτά και αργότερα επανέρχεστε.

Βγείτε για ένα μικρό περίπατο ενός τετάρτου ή καθίστε στον καναπέ ακούγοντας μουσική.

Κάνετε ένα ντους με χλιαρό νερό.

Τηλεφωνήστε σε φίλους … ίσως σας κάνει καλό

Προσπαθήστε να κοιμηθείτε τουλάχιστον 8 ώρες.

Αν όμως η κούραση συνεχίζετε για περισσότερο από τρεις ημέρες ζητείστε ιατρική συμβουλή.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !