Έξυπνη διατροφή πλούσια σε βιταμίνες, χαμηλές θερμίδες για γρήγορες καύσεις

Τα μυστικά των Chef

Τα διατροφικά ατοπήματα διαπράττονται σε διάφορες περιόδους του χρόνου και συνήθως περιλαμβάνουν πλούσια γεύματα,  γαργαλιστικά γλυκά, ποτά. Κάποιες φορές έχουμε την ανάγκη να ξεχαστούμε, να περάσουμε καλά, να γελάσουμε να ξεφύγουμε… Ας μην τα βάζουμε με τον εαυτό μας, δεν αγχωνόμαστε λοιπόν και ανεβαίνουμε στη ζυγαριά με θάρρος.

Εμείς θα σας προτείνουμε κάποια tips για ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής με γεύματα πλούσια σε θρεπτικά και αντιοξειδωτικά συστατικά. Έτσι μόνον θα εξασφαλίσουμε ένα μακροπρόθεσμο και υγιεινό αποτέλεσμα

Όχι στις γρήγορες δίαιτες

Το σίγουρο είναι ότι τα κιλά  δεν φεύγουν με γρήγορες και αυστηρές δίαιτες που καταπονούν τον μεταβολισμό. Ξεκινάμε μπαίνοντας πάλι στους ρυθμούς μας και στην καθημερινότητά μας με 5 γεύματα ημερησίως, σωματική άσκηση και τηρώντας αυστηρά τον κανόνα των 3 ωρών ανάμεσά τους. Είναι σημαντικό να γίνονται σωστά οι καύσεις μας.

Είναι σημαντικό να έχουμε ένα ημερήσιο διατροφικό πρόγραμμα για να μην ξεφεύγουμε…

Μην ξεχνάτε το πρωινό

Το πρωινό μας είναι βασικό ώστε να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας και να έχουμε τον κατάλληλο έλεγχο γευμάτων όλη την ημέρα.

Συμμαχούμε με φρούτα και λαχανικά

Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι απαραίτητα γιατί είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βιταμίνες και νερό. Μην ξεχνάτε ότι χρειαζόμαστε αντιοξειδωτικούς συνδυασμούς για να μειωθεί ο κορεσμός από τα λιπαρά των εορτών. Έτσι πετυχαίνουμε ιδανική απώλεια βάρους.

Λέμε ναι στις φυτικές ίνες

Καταναλώνουμε τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες που βρίσκονται στα φρούτα, στα λαχανικά, στη βρώμη, στο ψωμί ολικής άλεσης, στο καστανό ρύζι, στα όσπρια. Οι φυτικές ίνες σας χορταίνουν και είναι ιδανικές για την απώλεια του βάρους σας.

Ναι στην άσκηση

Σηκωθείτε από τον καναπέ… γίνεται πιο δραστήριοι. Η άσκηση σε συνδυασμό με μία ισορροπημένη διατροφή μας βοηθά να κάψουμε περισσότερες θερμίδες.

Must η ενυδάτωση

Παρόλο που ο καιρός έχει κρυώσει, το σώμα μας χρειάζεται σωστή ενυδάτωση. Συνεπώς καταναλώνουμε αρκετή ποσότητα νερού 10-12 ποτήρια την ημέρα και πράσινο τσάι 1 – 2 φλιτζάνια.

Σνομπάρουμε τη ζάχαρη

Αποφεύγουμε τα γλυκά, το αλκοόλ, τα ανθρακούχα αναψυκτικά άλλωστε τα χορτάσαμε στις γιορτές. Ελαχιστοποιούμε τη ζάχαρη που χαρίζει κενές θερμίδες. Για όσους δεν μπορούν να «επιβιώσουν» χωρίς ζάχαρη ένα γλυκάκι με stevia, έτσι για να ξεγελαστείτε… Από ποτά προτιμάμε κρασί ή μπύρα και αναψυκτικά  zero όλα σε μικρές ποσότητας και όχι πάνω από δύο φορές την εβδομάδα.

Επιλέγουμε νόστιμα light γεύματα

Για δύναμη και ενέργεια στο πρωινό σου γάλα ή γιαούρτι αμυγδάλου με βρώμη, μέλι και αποξηραμένα φρούτα

Χυμούς ή smoothies.

Πράσινες σαλάτες πλούσιες σε αντιοξειδωτικά με κινόα και αβοκάντο.

Τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα, ψάρι, μοσχάρι και όσπρια.

Νόστιμες σούπες λαχανικών με κολοκύθα, σέλινο, σελινόριζα, κρεμμύδι, πιπεριά και γλυκοπατάτα.

Αποξηραμένα φρούτα σύκο, δαμάσκηνο, βερίκοκο χωρίς ζάχαρη, ξηροί καρποί ή ζελέ φρούτων light ή κομμάτια κομπόστας είναι ο τέλειος συνδυασμός για τις απογευματινές υπογλυκαιμίες εννοείται σε μικρές δόσεις…

Τορτίγια ολικής άλεσης με κίτρινο τυρί, γαλοπούλα και αβοκάντο ή σαλάτα καρότο με 1 φέτα μαύρο ψωμί ή σαλάτες εποχής με ένα αυγό βραστό ή μία μερίδα τυρί και 2-3 παξιμάδια χαρουπιού για ένα ελαφρύ γεύμα ή βραδινό χωρίς περιττές θερμίδες.

Aπό την Κατερίνα Γεωργατζά, ειδικό εφαρμογών διαιτητικής

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !