H άθληση τον χειμώνα προσφέρει οφέλη στον οργανισμό μας…

Τα μυστικά των Chef

Η αλήθεια είναι ότι το χειμώνα βαριόμαστε να αθληθούμε. Κάνει κρύο, βρέχει συχνά, σκοτεινιάζει γρήγορα και γενικά έχουμε τη τάση να θέλουμε να τεμπελιάσουμε. Η θαλπωρή του σπιτιού είναι προτιμότερη από το αθλούμαστε σε εξωτερικό χώρο.

Ας δούμε αναλυτικά τι προσφέρει η χειμερινή άθληση στον οργανισμό μας;

Συμβάλει στην καλή καρδιαγγειακή λειτουργία

Η άθληση τους χειμερινούς μήνες, εντατικοποιεί την καρδιακή λειτουργία ώστε να ανταποκριθεί στις χαμηλές θερμοκρασίες. Η καρδιά γίνεται πιο μυώδης και η καλή καρδιακή λειτουργία όπως και ο έλεγχος της πίεσης είναι γεγονός. Αθλούμαστε λοιπόν μόνον αφού έχουμε κάνει τις σχετικές εξετάσεις, μετά από τις συστάσεις του ιατρού μας.

Είναι σύμμαχος στην απώλεια του βάρους

Όταν αθλούμαστε σε εξωτερικό χώρο τότε αυξάνει ο μεταβολισμός. Το σώμα εκτίθεται στο κρύο και χρειάζεται περισσότερη ενέργεια. Έτσι μπορούμε να κάψουμε περισσότερες θερμίδες, γεγονός που συμβάλει στην απώλεια βάρους.

Ανακουφίζει τους μυοσκελετικούς πόνους

Ο αθλητισμός βοηθά στην ανακούφιση μυοσκελετικών πόνων. Όταν το χειμώνα διακόπτεται η άσκηση, τότε οι μυς μας είναι λιγότερο εύρωστοι, υπάρχει απώλεια δύναμης και το σώμα γίνεται πιο επιρρεπές σε πόνους μυοσκελετικούς. Τα χειμερινά σπορ όπως το σκι, το trekking βοηθούν την καλή υγεία, δυναμώνουν την πλάτη και διατηρούν ευλύγιστες τις αρθρώσεις μας.

Συμβάλλει στη σύνθεση της βιταμίνης D

Η βιταμίνη D συμβάλλει στην καλή υγεία, ενισχύει την μυϊκή μάζα και δυναμώνει τα οστά. Ο ήλιος και το φως της ημέρας είναι απαραίτητη προϋπόθεση για την σύνθεση της βιταμίνης D. Προσπαθήστε λοιπόν να βγαίνετε, να παίρνετε βαθιές αναπνοές και να αθλείστε όσο μπορείτε περισσότερο.

Eνδυναμώνει το ανοσοποιητικό

Η σωματική δραστηριότητα στο κρύο, υποχρεώνει τον οργανισμό να αυξήσει τον αριθμό των λευκών αιμοσφαιρίων. Αυτό προσφέρει ενδυνάμωση του ανοσοποιητικού, που βοηθά στην αντιμετώπιση των ιώσεων και των λοιμώξεων. Αυτός είναι ο λόγος που οι παιδίατροι της Βόρειας Ευρώπης, κυρίως των Σκανδιναβικών χωρών, συνιστούν στους γονείς να βγάζουν τα παιδιά τους να παίζουν έξω, αρκεί να είναι ντυμένα ζεστά.

Χαρίζει ύπνο ελαφρύ …

Η άθληση χαρίζει μια υγιή κόπωση, που προάγει τον ποιοτικό ύπνο όλες τις εποχές του χρόνου. Μπορούμε να ξεκινάμε ότι ώρα θέλουμε την άσκηση αρκεί να ολοκληρώνεται μέχρι στις 19.οο μ.μ., ώστε να μην έχουμε ένταση, που δεν βοηθά έναν ήρεμο ύπνο.

Βελτιώνει τη διάθεσή μας και την κοινωνικότητά μας

Οι ενδορφίνες, ντοπαμίνη και σερετονίνη, που εκκρίνει ο οργανισμό την ώρα της άθλησης, μας χαρίζουν ευεξία και δύναμη σώματος και νου. Ότι καλύτερο να μοιράζεστε τις ώρες της άθλησης με φίλους ή τον/ τη συντροφό σας. Έτσι θα περνάτε όμορφα διώχνοντας μακριά τη μελαγχολία του χειμώνα. Ασχοληθείτε με κάποιο άθλημα που μπορεί να το εξασκείτε όλες τις εποχές όπως το μπάσκετ, η κολύμβηση, το trekking, το ποδήλατο …

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !