Τα μυστικά για μια υγιεινή σούπα

Τα μυστικά των Chef

Τον χειμώνα μια ζεστή σούπα είναι βάλσαμο. Προσφέρει βιταμίνες, μέταλλα, αντιοξειδωτικά και φυτικές ίνες. Είναι η καλύτερη επιλογή για ένα χειμωνιάτικο ελαφρύ γεύμα ή δείπνο. Γίνεται εύκολα και γρήγορα, είναι χορταστική και αποτελεί το απόλυτο comfort food.

Αν όμως στη σούπα προσθέσετε κρέμα γάλακτος, μπέικον, βούτυρο, τυριά, αλμυρά κρουτόν που συνήθως χρησιμοποιούμε για την παρασκευή της σούπας … τότε επιβαρύνεται η κατάσταση.

Ζητήσαμε από τον διακεκριμένο corporate chef Κώστα Γεωργατζά, να μας αποκαλύψει κάποια μυστικά ώστε η σούπα μας να είναι υγιεινή χωρίς να χάνει σε γεύση και άρωμα. Με δυο λόγια να είναι πιο ελαφριά.

  1. Επιλέγουμε εποχιακά λαχανικά για πιο ωραία γεύση και μπορείτε να προσθέσετε κρέας ή ψάρι για να πλημμυρίσει η σούπα σας με βιταμίνες και πρωτείνη. Έτσι θα έχετε ένα ισορροπημένο γεύμα.
  2. Μειώστε ή αποφύγετε τις πατάτες που προσφέρουν περισσότερο άμυλο και χρησιμοποιήστε κολοκυθάκια και καρότα που χαρίζουν βελούδινη υφή στη σούπα.
  3. Αποφύγετε το σοτάρισμα των λαχανικών με βούτυρο. Καλύτερα είναι απευθείας να τα βράσετε και να προσθέσετε μπαχαρικά και αρωματικά για ακόμα καλύτερο αποτέλεσμα.
  4. Αν θέλετε να δώσετε μια πινελιά λευκή και νόστιμη στη σούπα σας τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κρεμώδες τυρί τσαλαφούτι με 14% λιπαρά ή κατίκι Δομοκού.
  5. Για κρουτόν μπορείτε να επιλέξετε ολικής άλεσης.

Από τη δημοσιογράφο Σίσσυ Νίκα

Πρόσφατες δημοσιεύσεις

Σχετικές δημοσιεύσεις

error: Το περιεχόμενο του website προστατεύεται !